kedd, február 07, 2012

A parketta ördöge



Aki észrevette a hiányzó részt a képeken, az nagyon ügyes! Hát Zsom nem volt az. És még jég sem kellett hozzá neki. A parkettán csúszott el tegnap este, a bal felső egyes fogának nagy részét törve le. És csupán csak séta közben (pedig igencsak tuti ninja-pörgést is tud). Egy kicsit pityergett, még vérzés sem volt, valószínűleg tátott szájjal történt. Engem jobban megrázott az - visszafordíthatatlan - eset. Ő vigasztalt: "Nem fáj fotyam. Ne szirjál. Én szejetlety. Szemmi baj!" És simogatott puszilgatott. Édes harcisérült Kislovag.

Ma sikerült egy Jódokit találni aki (ingyen - ilyen is van?) kicsit lereszelte az éles részt, de a csúcson nem tudott annyit faragni, hogy ne legyen hegyes. Hiába, kicsi még Zsom, nem bír még nyugton ülni, miközben valami berreg a szájában. Így kaptam egy kis fémreszelőt, amivel majd én reszelgethetem(?). Az meg a jövő kérdése, hogy a fogcsíra sérült-e.

Egyébként én még mindig nem vagyok túl rajta. 6-7 éves koráig így fog maradni. Hááát mindjárt elsírom magam. Persze nem...


...mert a gyerek a bájából semmit sem vesztett.
    

3 megjegyzés:

andi írta...

szia
ilyenek a fiúk!! Bogi biztosan három napig sírt volna miatta...szerintem sem vesztett semmit a kisfiús bájából:)ugyanolyan édes..
én amúgy maradandó fogat törtem le ugyanígy, csak én bicajjal estem egy nagyot..azóta korona ékesíti..
te reszelgeted??nem tudom merném.e..

Kata írta...

Most nem azért, de szerintem nagyon "férfias"... :)
Nagyon szép kölök így is!!!!

Krisz írta...

Nem reszelgetem, mert nem engedi. Folyton bizonygatja, hogy nem fáj neki. Egyébként a kopinyó buksitól van mindenki elalélva, senki nem veszi észre a hibát.

Barátnőm (ált. isk.) törte le a maradandó fogát a jégen... hááát nem irigyeltem érte. Szerencsére ma már van megoldás, ugye Andi?

Kata... Ő tényleg ízig-vérig férfi. Én is így érzem. :-)