péntek, szeptember 10, 2010

Pillangók

Megtaláltam mi a közös az ovis csoportnevekben (Gólyahír, Citromlepke, Szikcsillag). Nem, nem az, hogy sárgák és semilyenek. (Bár a Szikcsillagról nemtudok semmit - valami gyógynövény lehet -, még egy képet sem találtam róla.) Hanem tatatam! mindegyik a Hanyhoz kapcsolódik, akárcsak a Király-tó (ami nem sárga, hanem inkább zöld). Ugyanis a Király-tó óvoda egyik tagóvodájába jár a gyermekem.

Na de nem is erről akartam írni, hanem arról, hogy nyomulok az oviban. Nem vagyok ilyen alkat. Szeretem ha megtalálnak a dolgok. Szerintem ha pozitív hullámokat sugároz az ember, akkor azt meg is érzi (ha elég nyitott) a másik fél. (Tavaly sugározhattam én bármit.) Szóval saját sugallatra rámtaláltak. Ma pillangókat gyártottam (kicsit lopott ötletből), amik a gyerekek érkezésekor rászállnak majd a jelükkel ellátott gólyahírre.

Nincsenek megjegyzések: