szerda, december 22, 2010

Helga és a lányok

Szeretünk hozzájuk menni. Soma nagyon jól eljátszik a csajokkal. Mi meg jól elbeszélgetünk a barátnőmmel, pláne ha van férfi segítőnk is. Jácinté általában ez a szerep. Csupa zsizsegés egy ilyen találka, de mégsem fárasztó. Nagyon szeretem, feltölt. Nagyon jó volt látni, ahogy Zsombor tett-vett a nagyok között, és nem tűnt úgy mintha kilógna a csapatból. A szöszkék körülvették, segítették. Édesek voltak. A szokásos Soma-dili záróakkord (nem alszik és nyüszít estére) azért jó lenne ha kimaradna már. Tudják is, értik is a helyzetet, de még mindig magyarázkodom és kínosan érint. Pláne, hogy egész nap egy tündér-kisfiúval volt dolgunk. Aki épp kacsintani próbál a képen. Most nem, de azért néha már összejön neki. Nagyon igyekszik, ez talán azért látszik.

      

1 megjegyzés:

Helga írta...

örültünk, hogy itt voltatok... a lányok már nagyon vártak titeket... ígérem legközelebb mi megyünk... nekem is tetszett, ahogy Szonja és Liza Somával karöltve "terelgették" a Zsombort... vagy fordítva?

én ugyan kicsit szerte-szórt voltam... mostanság nehezen érem utol magam... és örültem volna, ha Zsolti is itthon van... de lesz olyan is...