hétfő, január 24, 2011

Hó le, láz fel

Ez a cím igazából téli mottónk is lehetne. Még nem szánkóztak egy igazán jót a gyerekeim. (Soma egy picit igen, de ő fázós, úgyhogy kiadósnak nem mondhatnám.) Most meg ahogy reggel megláttuk a 3-4 centis havat a teraszunkon, úgy vettük észre, hogy Zsombor is csatlakozott a család két nagyobb férfitagjához, vagyis belázasodott. Szóval már ki sem mondom a nevét (Tudjukki), megszállta a családot. Jácint nem érzem, hogy javulna (bár ő bizonygatja), Som meg fergeteges köhögéseket zavar le, talán a javulás jeleként. Én még talpon vagyok. De már nem járok angolra. Pedig jó volna, de nem megy. A spinninget még nyomom, az tartja egyben a testem és talán egy kicsit a lelkem is. Nem is vagyok annyira ki, mint ahogy ilyenkor elvárnám magamtól (nyűgös-depis-tél). Mondjuk Jácintot száműztük a múlt héten PiciPapához, szombaton hoztam haza. Addig PiciMama meg bejött hozzánk. Csere-bere. Akár akartam, akár nem. Mivel Soma akarta... De bevallva, nagyon jó volt a segítsége (és örök hála érte). Amíg Zsombor nem volt beteg, addig ezerrel növesztette az összes fogát. Nem durva a dolog, csak kissé nyűgös, ha nem lát-érez engem. Még az álmát is őriznem kell, hogy megaludja legalább a háromnegyed óráját, mert képes 30 perc után kipattanó szemekkel, bűbájosan felébredni. Most meg ugyebár ő is kezdi...

Legtöbbször azon húzom fel magam, hogy szinte már minuszban közlekedünk, alig érintkezünk. Isszuk a gyógyteákat, esszük a megelőző homeokat, vitaminokat, bevetjük a csodacuccainkat (Herbanet balzsam, Flavobrill). Párásítunk, bioptron lámpázunk. És mégis romokban a banda. Már az abnormális határán lebeg ez az egész. Na itt beletudnék merülni a cifra káromkodások - pillanatnyilag örömöt okozó, de sajnos megváltást nem hozó - erdejébe. De úrilány vagyok. Azt a nemjóját!
  

3 megjegyzés:

andi írta...

szia
küldjük a gyógypuszikat!!mielőbbi jobbulást a fiúknak, neked pedig kitartást..mi is minden szerintünk jó megelőző "cuccot" eszünk, iszunk, de elkerülhetetlenek a megbetegedések..Szerintem Bogi ár az összes létező gyógynövényes köptetőt kipróbálta...Boginak dec.végén a doki ajánlott egy gyógynövényes cuccot, bibor kasvirág kivonat van benne..Eddig bevált..kifejezetten felső légúti fertőzések kiegészítő kezelésére ill. immunerősítésre jó..ha gondolod megnézem neked a nevét..

aarkus írta...

Jobbulást!
Nem tudom hogy van ez: gyerekkoromból arra emlékszem, hogy telente 2-3 alkalommal volt mandulagyulladásom, nyaranta egyszer elkapott egy hányósvírus, oszt kész.
Most meg szeptembertől áprilisig mindig van beteg, betegecske, gyenge, nagyon beteg a családban. Most a világ más, vagy az emlékezetem rossz....?

Krisz írta...

Andi... Jöhet bármilyen természetes cucc! Most a Lándzsás útifű sziruppal próbálkozunk. Remélem bejön. A neve harcias jellegére apellálok. :-)

Eszter... Örülök neked! És szerintem is ez már egy más világ. A bacik sem emlékeztetnek hajdani voltukra, felturbózták magukat. Én is emlékszem azokra a régi szép időkre amikor még "fájt a fejem" az iskolától. A mai gyerekeknek nincs szükségük ilyen praktikákra.