péntek, január 14, 2011

Mumusom

Az ovi.

Soma változatlanul jól érzi magát a csoportjában, amennyire sejtem. Bár mostanában nem alszik az oviban sem, és néha ezt meg is jegyzik az ovónénik nekünk. Tehát nem lehet problémamentes a szórakoztatása/nyugton tarása, bár erről szó nem esik. Szóval mindez csak találgatás. A gyerek ovis életébe nincs semmiféle betekintésem, és ovis viselkedéséről sincs információm. Gondolom, ha nagy baj lenne vele, talán azt közölték volna már. Az egy év alatt (2010) nem volt családi nap, és nyitott nap sem. A mostani karácsonyi ünnepségükre sem mehetett szülő és a Télapó is zárt ajtók mögött látogatta meg a fiamat. Az Anyák napja lement nélkülem, Som pont akkor volt beteg. Nem is sejtettem, hogy ez az egyetlen alkalom az évben, mikor pillanatokat lophatnék odabentről. Persze Apa ebből is kizárva. Még mindig zavar, hogy a gyerekem kicsi a zeneovihoz, a néptánchoz, de ahhoz nem, hogy kötelező ünnepségen vegyen részt (ősszel) a fűtetlen művházban. Ja és a mozihoz is kicsi... Pedig Jácint szervezi az ovisoknak. És durvát néznének, a Bogyó és Babócát. Azt már csak suttogva jegyzem meg, hogy Ugriparkhoz és Lovastanyához is kicsi a gyerekem, mert úgy hallottam a nagyok voltak ilyen programokon. Elcsípett szülői mondatokból derül olykor fény egyes dolgokra, amikor a gyerkőcöt hozzuk-visszük. Soma sem mesél itthon semmit az óvodáról, mint majdnem minden második óvodás.

A téli szünet előtt buktam ki igazán, amikor szerdán már hazaadták a gyerek ágyneműjét, pedig az még csüt.+pénteken is ment. Nagyokat pislogtam, és nem értettem a dolgot. Soma megadta a választ, az Akkor meg miben alszotok? - költőinek szánt kérdésemre. "Hááát, olyan szúrós pléddel takarózunk!" Baciktól, vírusoktól nyüzsgő időszak volt ez, és így derült ki számomra, hogy már régóta nem alszanak sajátban. Rengeteg volt a beteg gyerek akkortájt, és talán az összevont csoportok miatt voltak lusták előkeresni a gyerekét. De arra nem gondoltak, pont azok a takarók a bacik melegágyai, és még körbe is vándoroltak?

Nagyon érik, hogy fogadóórát kérjek... Nem is értem miért halogatom.

Jelenleg egy haszna van az ovinak, hogy normálisan fel kell öltöznöm mikor a gyerekért megyek.
  

1 megjegyzés:

andi írta...

szia
az utolsó mondatodon jót derültem:)nálunk évente kétszer van fogadóóra, ahol 6 szemközt elmondják az óvónénik Bogiról a véleményüket,tapasztalataikat..nekünknem kell kérni..
a takarós sztori nagyon durva..
Bogi sem mesél az oviról..én is ugyanígy ki voltam bukva az év eleji szülőin, hogy Bogi még semmire sem mehet..ezt szóvá is tettem..szerintem más is mert pl. bábszínházba mehettek a kisebbek is..