péntek, február 25, 2011

Még nincs vége

"Erdő, erdő, erdő, karosszéki kerek erdő". - A Somai elhallás újabb gyöngyszemét mutathatom be. És az, hogy az erdő oly távol van tőlünk (milyen is az?), és a karosszék oly közel, furán, de leképezi jelen helyzetünket.

Az orvoshoz történő kiruccanásoktól eltekintve nem jártunk odakinn a héten. Csábítón süt a nap, de közben dermesztő hideg van - halljuk a híreket. S kuksolunk tovább. Bár Zsomborunk szeretne már hasítani odakinn is. Én még annyira nem. Láza már szerencsére senkinek nincs. Köhögés még sok felé hallatszik. De igéretes a mélysége, gyakorisága. Meg kell mondanom, mindőnk közül Zsombor volt a legjobban. Nagyon magas láza volt napokon át, de az ebből adódó kis levertséget leszámítva, hozta a formáját. Kicsit többet szopizott éjjelente, így sikerült a fogmasszírozós-konform szopival kellő ellenanyagot magához vennie. Valamint mára egy új fogat növesztenie (jobb felső kettes), a hatodikat. Antibigyó nélkül én javultam a legnehezebben (nemszívesen vettem volna be, akkor sem, ha nem szoptatnék). Az arcüreggyulladásomat még érzem, bár a gyomrom jobban fáj, jobban mondva háborog mindentől. Jó ez a vírus, a gyenge pontokat támadja. Még mindig vagyok annyira nyomi, hogy még a minusz két kilónak sem tudok örülni. (Elolvastam így leírva is, tényleg nemtudok örülni neki.) Senki nem 100%-os még, szóval még nem tudom kirakni a VÉGE táblát. De nagyon dolgozunk rajta.
  

1 megjegyzés:

Kata írta...

Hajrá, hajrá!
Hamarosan itt a tavasz!!! Kitartás!!!