szerda, február 09, 2011

Változó idők

Puhatolóztam (megint) az oviban. Illetve kértem fogadóórát és érdeklődtem a nyílt nap felől (bár ez annyira nem is érdekel), meg a családi nap felől (ez már jobban tetszene). Kedves mosolygós válaszokat kaptam. Fogadóóra lesz mindenkinek még februárban. Nyugi. Sőt nyílt nap is, bár csak a nagyoknak szokott lenni, de most tratatata lesz ennek a csoportnak is. (Talán túl sokszor kérdeztem ilyesmit, és talán más is?) A családi nap a központi vezetéstől függ (jobban mondva másfél éve lóg a levegőben). Szóval széttárt karok ezügyben. A hó végén viszont moziba megy az egész ovi (Soma is), a Bambi-ra. (A tagovodáknak kiharcolta Jácint az egyéni döntésjogot.) És van hab a tortán is. A farsang nem lesz totál zártkörű. Egy órácskát maradhatnak az szülők is az ünneplő maskarásokkal. Juhé!

Hihetetlen, hogy ezek hírszámba mennek.
 

1 megjegyzés:

andi írta...

szia
nálunk ezek a dolgok szerencsére nem képezik a megbeszélés, kérés tárgykörét..természetes hogy van..és én ennek szívből örülök..