szombat, február 28, 2009

Csak természetesen!

Mindig csak csodálok másokat, akik maximálisan megvalósítják azt amit tulajdonképpen én is szeretnék. Például: utazás, hordozás, szelektív szemét gyűjtés, egészséges életmód, természetes gyógymódok... stb. Általában a törekvés megvan, meg részben a megvalósítás is.

Ez annyit tesz >
• Utaznék-mennék én, ha lenne rá keret és egy kicsit bevállalósabb partner. De azért így is kiharcolok ezt-azt.
• Csak kicsit hordoztam (utólagos bánatomra). Remélem a következő gyerkőcnél bátrabb leszek.
• Külön gyűjtjük a papírt, flakont, elemeket.
• Próbálkozunk vegyszermentes cuccokat enni és a gyereknek nemtúl sok vacakot adni, édesség kategóriában a túrórudi és a tejszelet a maximum. A sportolókat viszont csak távolról csodálom... én magam meg dagadok, és morgok a súlyom miatt. De tenni érte nem teszek semmit.
• A természetes gyógymódok, praktikák azonban teljesen a én/mi asztalunk. Homeopátia, gyógyteák. Végre valami. Nemrég például az aloé-ra találtam rá és fanatikus rajongója lettem. Megütöd, lenyúzod, sebes, allergiás... ALOÉ! Immunerősítés... ALOÉ! Ollé!

Most a mosás mikéntjén gondolkodtam el... Tavaly kaptam egy próbaadag mosódiót kipróbálásra. Hittem is benne meg nem is... és úgy tűnik beválik (kop-kop)... Szert is tettem anyukám révén egy fél kiló dióra, mosóparfümre, és öko fehérítőre. Úgy tűnik tiszta és jó illatú is a ruha így, tán még puhább is. (+ Ecet a vízkőoldó és színkiemelő.) Még az elején tartok az egésznek, de a jelek bíztatóak.

És vannak akiket csodálok, de sohasem tudnám utánuk csinálni. Ilyen például a mosható pelus és a csak biot termelő-evők élharcosai. Minden elismerésem az övék!!!

Nincsenek megjegyzések: