csütörtök, december 17, 2009

Ez van nálunk

Rémisztőek a hírek. Már tesómék is beoltatták magukat, Anikó is, 8 hónapos terhesen. Addig macerálták őket, míg ők is meginogtak, pedig eléggé oltásellenesek voltak. Semmi mellékhatás nem mutatkozott rajtuk. Remélem tényleg meg is védi őket. Mi még mindig nem oltatunk. Pedig kicsit én is meginogtam, és már majdnem... Amikor összefutottam valakivel, aki mesélt, emlékeztetett a sima influenza elleni oltás okozta dolgokra, és kösz de nem oltatunk. Nem vagyok vérmes oltásellenes, és ha tudnám, hogy ez a vakcina TÉNYLEG megvéd, akkor beadatnám. De nagyok a kételyeim. (Zsombor megkapja majd a pneumo- és meningococcus elleni oltást is, majd a kullancs ellenit is, mint annó Soma.) A védőnőnk sem oltatott. Sőt az ovis kérem - nem kérem listán csoportonként 1-2-en kérték csak az oltást. Elgondolkodtató. Több szinten.

Utazunk. Vagyis már többször jártunk a mamáknál (kb. 15-15 km). Sőt egyik alkalommal otthagytuk PiciMamára Zsombort, míg mi Soma ruhatárát aktualizáltuk (mégis nő ez a gyerek!) Ausztriában. De egyébként nemnagyon megyünk Zsomborral emberek közé (azért félünk a baciktól). A bevásárlásokat Apa és Soma csinálja. Alapos kézmosás és ruhacsere után érintkezve velünk.

No meg immunerősítünk.
Mézes Aloé gél-t iszik az egész csapat. És Echinacea (napi 5 golyó), Oscillococcinum (heti fél ampulla) golyócskákat eszünk. Soma kap még Cebion multivitamin szirupot és ANYATEJET (ezt azthiszem nem kell kilinkelnem)!!! Egy kicsit megvolt fázva a banda (engem kivéve). Sajnos Zsombor is. Még mindig van hogy szívni kell az orrát. A legjobb nyákoldó az anyatej, azzal cseppentek az orrába. Mindig többet fejek mint ami ehhez kell, Soma issza meg a maradékot. Szerintem ennél jobb immunerősítő nem létezik. Jácint és én még szedünk C vitamint és Grapefruitmag cseppeket (ez utóbbit én a szopi miatt ritkábban > allergia alakulhat ki a babánál).

Szóval ez van nálunk.

Nincsenek megjegyzések: