szombat, február 06, 2010

Hóhelyzet

Sehol sincs hó, ami hullik rögtön el is olvad. Hidegnek viszont hideg van, így a régen esett havak dermedtek csak rá mindenre. Nagy hóakadályok, mesebeli tájak nálunk nincsenek, nem is voltak. Ezt az országrészt kikerülte Holleanyó. Sokan örülnek neki. Én annyira útálom a telet, a zimankót, hogy csak az a kis hó és annak látványa miatt szoktam némi bizalmat szavazni a télnek. És most ez sincs. És talán pont ezért, rettenetes hideg van. Soma alig akar kimenni. Fázós. Én is az vagyok. Én se nagyon mennék sehova. Zsombor tiltakozik a kinnmaradás ellen, pedig napközben szinte csak kinn tud(ott) hosszabbat aludni. A rigók uralják a teraszon a madáretetőt. Kis cinkék hol vagytok? Ennyire fáztok?

Légyszi légyszi Tavasztündérek gyertek már és legyen végre tavasz!

Nincsenek megjegyzések: