csütörtök, október 02, 2008

Itt is...

Ma itt volt Márta barátnőm... babát vár, még idén meglesz a kisfia (ha jól látták azt a bizonyost). Úgy drukkolok, hogy minden jól menjen neki, olyan sokmindenen ment már át... De most nagyon helyes kismama volt. Azt mondja bekeményedései vannak... Aztán mikor ment el, mondta, hogy például most is. És szépen csikban látszott a kidudorodás. Hááát szerintem meg a babóca nyomult. Megvakargattam a baba fejét (vagy popóját) és arrébb ment a 'keményedés'. Remélem nekem van igazam. :-) Milyen érdekes, hogy én adok tanácsot, mert már én egy tapasztalt (hi-hi) anyuka vagyok.

Soma megsimogatta Márta pocakját és mondta "baba bent" majd megütögette a sajátját "itt is".
Mikor kísértem le Mártát, Soma azt hitte, hogy elmegyek... "Anya megy lakoda-bomba (lakodalomba)." Apja alig tudta meggyőzni, hogy mindjárt jövök. Mostanában eléggé anyás lett.

Bemutatta, hogy milyen sokat tud és beszél, de azt is, hogy mennyire rosszevő. Hamar kegyeibe fogadta Mártát, direkt neki huncutkodott, pedig tán fél éve találkozott utoljára a barátnőmmel. Általában ez történik, ha valaki szimpatikus neki, Soma nagyon társaságkedvelő típus. Igényli a közönséget. Bemutatta legújabb bukfenctudományát és különböző tornamutatványokkal kedveskedett Mártának.

Majd elfelejtettem: Megpróbáltunk tegnap vetítőzni, de nem ment... Soma könyveit raktam a vetítő alá, hogy magasabbra vetítsen. Soma könnybelábadt szemmel kiszedette. Aztán dobozt raktam alá, és akkor meg az kellett neki. Azt is sajnálta. A képek meg nem érdekelték. :-(

Nincsenek megjegyzések: