csütörtök, október 09, 2008

Méreg és öröm

Pneumococcus (agyhártyagyulladás elleni) oltás >>> Két hete felhívtam a védőnőnket, hogy mi a helyzet ezügyben (A hír alapján minden két év alatti gyerek megkapja ingyen az oltóanyagot.), azt mondta, hogy csak a veszélyeztetettek kapnak először, aztán a többi. Meg, hogy okt 1 után többet tud mondani. Most hívtam a dokinőnket (kicsit megfeledkeztem róla az elmúlt idők eseményei miatt)... és azt mondta, hogy természetesen megkaphatnánk az oltást, csakhogy tegnap lejárt az oltóanyag rendelésének határideje. De azért még megkérdezi nekünk, hogy hátha küldenek utólag. Egy kicsit ködösítésszaga van. Ez az egész a dokinő és a védőnő feladata lenne, hogy a 2 év alatti gyerekek szüleit tájékoztassák... Ja és a dokinő azt is mondta, hogy ő szólt a védőnőnek, hogy szóljon az érintetteknek! Hát nem szólt. Jó kis védőnőnk van. Azthiszem ez volt az utolsó, hogy kérdeztem tőle valamit, hisz tudta, hogy érdekeltek lennénk a dologban. És persze mi látjuk kárát. (A meningococcus ellenit is beadattam Soma 1 éves kora körül.) Még most is mérges vagyok...

Somának kutya baja! Még függeszkedik is a karjával... Nagybetyár! A Mamáéknál vígan kertészkedett ma, emelt, rakodott, a tegnapi gond, hopp elillant.


Egy családfotó is sikeredett (miközben Soma egy traktort csodál):



Nincsenek megjegyzések: