szombat, január 24, 2009

"Megnézem ete!"

Manapság igencsak sűrűn hangzik el ez a mondat nálunk: "Megnézem ete (azt)!" Amikor nem vagyok jelen azért olyan nyugodt nem vagyok... a célpont tegnap például a krémpúderem volt... csak 'kicsit' nézte meg - még időben tetten értem. Egyébként mindent megakar nézni, nagyon kíváncsi természet. Addig nem nyugszik amíg meg nem kaparintja a kiszemelt dolgokat. A Mamák ebben jó partnerei.

Soma jó fiú, jól tűri a bezártságot. Mivel én negyondenagyon útálom a telet, így van nap amikor ki sem jut a gyerek. (Tudom nem jó, de...) Felállítottuk idebent a csúzdáját... szóval idebent is letud fáradni. Ha megyünk, akkor max a boltig megyünk el. Soma már nagyokat sétál egy ideje... bár ez a kétszáz méter is tud kétórás séta lenni (oda-vissza).
PiciMama (Marika néni) még mindig gyakran jön... és én nem bánom. Soma mást kap tőlem, mint tőle. Bár mondtam neki, hogy egy kicsit csökkentse a felkapkodások számát. Bár úgy tűnik nemnagyon megy neki, hogy ne tegye... hiába, Ő nagymama.


Mára azonban már egy kicsit sok volt az itthonlét. Ami főleg Soma beteg volta miatt volt. De mivel már csak a sok rohangálás után köhög néha, így útnak indultunk... Ma és tegnap is a PiciMamáéknál kötöttünk ki. Soma középpontba került, ami a legkedvesebb helye a világon. :-) Szinte végig bábozta és gyurmázta a délutánt.

A faliszőnyeg mint kuckó - elég kreatívan kezdi használni a környezetét.


1 megjegyzés:

Beatrix írta...

Milyen jó kis játékokat találnak ki ezek a gyerekek. :-)
Én szeretem, ahogyan írsz és mindig jövök olvasni benneteket. Én is így voltam vele, hogy jó lenne frappánsan írni, de végül is a naplónk elsősorban magunknak készül, nem kell, hogy mindenki szeresse. Üdv