péntek, január 23, 2009

Unalmas

... amit és ahogy írok. Soma így, Soma úgy, szép, okos, kacat... blablabla. Mondjuk elsősorban neki is szántam mikor elkezdtem. Soma van és ennyi. Én néha előtűnök mögüle, de nem jelentős mértékben. Jó lenne szenzációsan és szenzációsakat írni, de nekem ez nem megy. Mondjuk sohasem akartam író lenni (hál' istennek gondoljátok most). 'Nagy olvasó' akartam lenni mindig (már gyerekfejjel is). Sajnos mostanában olvasni sem volt nagyon időm, de a neten bogarászni igen. ÓÓÓ! Hát igen, én is most jöttem rá, hogy talán könyvet is olvashattam volna helyette. És mikor idáig jutottam csendes évődésemben, találtam egy blogot, ami olyan mint egy novellás könyv, csak jobb, mindig rakódik hozzá valami, vagyis sohasincs vége (remélem). És arra is rájöttem, hogy imádom ha más ír jól NEKEM. És NEKEM nem kell jól írnom. Szóval sokkal boldogabb vagyok, ha jót olvashatok, mintha írhatok. Ez van. Ez a blog nem lesz másmilyen mint eddig. Soma így, Soma úgy, szép, okos, kacat... blablabla. És így van ez jól.

Nincsenek megjegyzések: