szerda, június 03, 2009

Dr. Dr.

Orvost váltottam. Ma jártam nála először, a 17. hét közepén. És: Ez a doki szuper! Ennyi odafigyelést még nem kaptam (összes) terhességem alatt. És még kedves és szimpatikus is volt. Volt olyan momentum is, hogy azt mondta, hogy egy vizsgálatnak az elmulasztása (amit nem csináltak meg nálam) itt náluk már kirúgással járt volna... Most ő alaposan megvizsgált. És izgulhatok az eredmény miatt. Szóval jó kis orvosom volt ezelőtt... már magam sem értem, hogy miért jártam hozzá. Kérdezett, reagált. Jó érzés volt. Nem homeos doki, de határozott, olyan aki mindenre odafigyel és meg is magyarázza, ha kell, a kismamának, hogy miért is tesz/ad valamit. Mint például most MagneB6 helyett Magnerot-ot, mondván, hogy az előző csak 12 hétig hatásos. Valamint Aspirin 100-at!!! Itt tátva maradt a szám. Mármért kell nekem ilyen? És el is magyarázta, no meg utána is olvastam, hogy az Aspirinnek vérnyomáscsökkentő hatása van (kismamák első két trimeszter alatt kaphatják) ha minden este egy szemet szednek belőle. Szóval megelőzzük vele, jelen esetben - reményeink szerint - a toxémia kialakulását. Hümm. Én a gyógyszerellenes most eszegetem jódoktorom bogyóit, hátha tényleg igaza van.

Soma PiciMamáéknál volt/aludt ezidő alatt, mert elég későre kaptam időpontot. Amikor beszéltem vele telefonon, azt kérdezte: "Mikor jössz?" És hogy "Hozzál nekem kisperecet!" (ropis perec). Addig jó, míg ez a kívánságok netovábbja nála. És persze hogy vittem neki. Megint jó gyerek volt, csak nekem/nekünk hiányzott piszkosul. Jácint vitt el Győrbe, és ha már ott voltunk, meglátogattuk Márta barátnőmet, no meg az édes kisfiát is, aki végigreklamálta a kajaidőt, olyan hangokat adva ki magából, mint amikor késik az étel. Még a hazafelé úton is ezen mosolyogtunk. Meg nosztalgiáztunk... és jövőt terveztünk... kétgyerek... ohh.

Nincsenek megjegyzések: