vasárnap, augusztus 24, 2008

Karnevál

Ma a déli alvás (12-14) után elmentünk a Savaria Történelmi Karneválra, Szombathelyre. Volt ott sok "katona", "paci" és "bukósikak". :-) Soma - mikor elmondtam neki, hogy hova is indulunk - mondta is: "Sziasztok, mehetünk!" Óriási volt a forgatag, ennyi embert még nemis láttam mostanában. Soma Apa nyakában lovagolt, így talán ő látott a felvonuló vitézekből, betyárokból, királyokból, hastáncosokból, gólyalábasokból... stb a legtöbbet. Egészen addig minden rendben is volt amíg el nem kezdtek durrogtatni (tán petárdával?), Soma rettenetesen megijedt és elkezdett keservesen zokogni. Alig tudtam megnyugtatni. Egy nagy kerülővel sikerült őt visszavarázsolni szemlélődő, ámélkodó kisgyerekké. És persze megint kapott vásárfiát... egy madárfüttyöt utánzó fasípot (bár a két kilós kolompok még ennél is jobban tetszettek neki), és egy meggymaggal töltött leopárdot (ilyesmire rég vágytam, én, a gyógyító hatása miatt). A "Kelesztpapitól kaptál" egy vizi-sípot (agyagból van, vízzel kell megtölteni és gyönyörűen szól). A hangszerek mindig elbűvölik... sűrűn pislogott (biztosan félt) amikor felhangzottak a dobok, de mindig arrafelé vette az irányzékot. :-)


Olimpia... "gól, kapuba"... sok és a mi vizilabdásaink lőtték. Szóval aranyérmesek a fiúk! Hurrá! :-)

Nincsenek megjegyzések: