szerda, augusztus 27, 2008

Zoom-Zoom...

Ma hajnalban kezdődött a nap. Soma 4-kor megébredt és "anya csüccsen ide" jelszóval marasztalt a szobájában. Amikor elaludt megpróbáltam kiosonni, de ismét felhangzott az iménti felkiáltás és ha nem maradtam, sírt. Pedig esküszöm aludt! Kicsúszott még a hüvelykujja is a szájából. A fogát nemengedte bekenni. Pedig lehet, hogy mégis az lesz a bűnös. Ez a játék kb fél hétig tartott... És gyermekem a szokásos 7 körüli időpont helyett negyed 9-kor kelt. A délelőtt simán telt. De délben csak szűk másfél órát aludt. Bár frissen ébredt. Segített a kinőtt ruháit bedobozolni, jobbanmondva felakarta próbálni a kiscipőket... édes volt. Majd bedobozolta saját magát. :-) Ami hamarosan átalakult versenyautóvá (egy kis segítséggel). Soma büszkén kormányzott a járműben ami hol versenyautó, hol markolós autó volt. Csak később a fotókon vettem észre, hogy még hozzá is öltözött a mókához.


Ezután már nehezen bírtam vele... Pelenkázás közben meztelen fenékkel lefordult a pelenkázó lapról, bele a kiságyába, és azzal a lendülettel bepisilt a sarkába. Majd a délután folyamán egy üveg gyümölcslét öntött a nyakába, úgy hogy a még a zoknija is olyan lett. Mehetett "tusóli" (tusolni). Az etetőszéke is úszott a lötyiben, úgyhogy darabokra kellett szedni a kitakarításához. Szóval lemenekültünk játszani, hátha lenn a levegő hatására nem lesz ilyen. Előkerítettem egy, a tavaly nyáron vett és elfelejtett műanyag csúzdát... a ház előtt jókat csúsztak a Kittivel. Nagyon élvezték a mini-játszóteret. Soma jókat mórikálta magát, aztán hatra teljesen el is fáradt bele.


Nincsenek megjegyzések: