vasárnap, december 07, 2008

Beteg

Az éjjelünk katasztrófa volt, Som este elkezdett köhögni és a köhögéstől nemtudott aludni. Nehéz volt az altatás is, vissza-visszatérő motívumként azt akarta hogy terítsem le a takarót a földre és feküdjünk rá, de ott sem volt jó (olyan ismerős volt a szitu valahonnan... pedig azt hittem mi ezt megússzuk a jóalvó gyerekemmel). Meg sírt, hogy még könyvet akar olvasni... csukott szemmel... érdekes lett volna. Nem akarta, hogy betakarjam... (ma már előkerült a hálózsák, amiben sohasem aludt még). Nagynehezen elaludt, de éjfél után nemsokkal ébredt és persze én is... és köhögött, köhögött, néha-néha aludtunk be csak egy kicsit, hol itt, hol ott. Úgy sajnáltam, de segíteni nemnagyon tudtam rajta, max. ringattam. "Anya ringass!" Gondolom így a feje magasabban volt és jobban tudott levegőt venni és köhögni is. Ma napközben már csak néha köhintett egyet-egyet. Az orra viszont nagyon folyik. Kezd felszakadni a cucc. Holnap viszem vissza a doktornőhöz, kíváncsi vagyok rá, hogy mit mond. Szerintem javul. Nem akarok felelőtlen szülőnek tűnni, de a nálam lévő kórházi beutalót nem használtam fel, mert szerintem nincs szükség rá... De aztán a holnap lehet, hogy felülbírál. Mondjuk pénteken sem láttam olyan nagyon betegnek a gyereket, csak betegnek.

Nincsenek megjegyzések: