vasárnap, május 03, 2009

Anyák napja

Fertődön a május elseje 3 napig tartott Soma örömére, és tán anyák napja alkalmából? Pénteken olyan ramatyul voltam, hogy Som csak Apával majálisozott szintén itt. Szóval még most is állt a sátor, mentek a műsorok, kívül régmúlt idők játékaival lehetett játszani, ugrálóvárazni lehetett volna és elektromos kvadokon lehetett volna menni. És miért a feltételes mód? Mert a gyerkőc az légvárakat messze elkerüli, még nem volt rá példa, hogy kiakart volna egyet is próbálni. A kvadok viszont nagy kedvencei lettek, csak ült és ült rajtuk egész nap(!), de beindítani még véletlenül sem lehetett alatta őket. Mást se hallottam tőle, hogy a "skvad" ilyen meg olyan, és így és így megy. KatiMami és Apa jól bírták a strapát, ők voltak a kvadon ülő versenyző felvigyázói a tűző napon.

Azért anyáknapi köszöntésre is sor került, méghozzá ezzel köszöntöttük fel - a virág mellett - a nagyikat:



A kézlenyomat a hátoldalra Soma találmánya volt, a kivágott pillangó az enyém, aminek őszintén örült a fiatalember. Én meg beértem köszöntés gyanánt a lelkes művészember kacagásával és elmélyült ügyködésével. Sőt én is kaptam egypár csudaszép kézlenyomatot. "Most Anyának nyomtatok."

Nincsenek megjegyzések: