szombat, május 23, 2009

Osztálytalálkozó

Ma volt a 15 éves (húha!) gimis osztálytalálkozóm. Nagyon jól sikerült, tán azért mert semmi pozitív reményem nem volt hozzá. Nem is voltunk mi ilyen jó osztály, mint amilyen jó kis rötyögős-beszélgetősre sikerült ez az délután/este. Igazán jól éreztem magam. Mondjuk inkább (baba)-mama klub érzésem volt. Tele az osztály kisgyerekesekkel. Hiába manapság értünk meg rá. 32+1-es létszámú osztályból 18an voltunk ott. És voltak páran, akik épp a gyerkőcük miatt nem tudtak jelen lenni.
Soma a PiciMamáéknál aludt az éjszaka, mert Jácint szolgálatban volt. Igazán jól érezte magát Soma is, ezt nem győzöm hangsúlyozni! Szóval én szórakozhattam, míg a remek fiam remek kezekben volt. (Köszönöm!) Bár szerintem jól lefárasztotta a nagyszüleit. Erre utal az elmesélt részmozzanat is: Este már PiciMamának nem maradt ereje több mesére (gondolom már 28-at mesélt) és mondta Somának, hogy már összefolynak a betűk a szeme előtt, nemtud több mesét olvasni. Erre Soma: "Jól van mama, akkor majd én olvasok neked." És a képek alapján a "Finduszosból" (a nagy kedvenc: Findusz és Pettson) olvasott a Mamának, amig ki nem csúszott a kezéből a könyv... és elaludt. :-)


Így indultam a "buliba". Az állapotomat hiába is tagadtam volna - 15 hét az 25 hét (mindenki ennyire saccolt!). Nagy kihívást jelentett az öltözködés.

Nincsenek megjegyzések: