szombat, november 29, 2008

Ami kimaradt...

Ringatón voltunk pénteken, végre én tudtam elmenni Somával. Hát jó volt... mennék még... Soma tényleg élvezte, és füligvigyor volt az egész foglalkozás alatt. Szinte végig táncikált, mozgott a dalokra, és levezetésként bemutatta a ledöbbent társaságnak, hogy hogyan tud egyedül bukfencezni és az ölemből hátrafelé kibucskázni minden félelem nélkül (vagy tízszer). Plussz jó, hogy találkoztunk Alízzal akit a babausziból ismer Soma (két hónappal idősebb csak Sománál)... lesz itt még találka.

Kiságya kivehető és nem kivehető rúdjairól értekezik (tegnap este):
- Ez pörög. Ezt nem lehet pörgetni. Anya ezt forgatja! Soma így mozgatja. - és bemutatja, majdnem ki is veszi.

Soma eddig némán hallgatódzott csak a telefonba, most kezd megeredni a nyelve.
Játékból telefonál (nincs társ hozzá):
- Szia Papa!
- Itt vagyok a városban.
- Pukiztam a városba. (ez aztán a jó hír, mondhatnám)

Feltételes módot használ! Ilyenekkel mindig letud döbbenteni.
- Megkaphatnám ezt?

Először mondta, hogy szeretlek:
- Szeretlek... Réni! - Már kezdtem örülni... de aztán a plüss rénszarvast húzta magához, amit tavaly ilyentájt kapott. Brühühü... de kivárom a sorom.

Nincsenek megjegyzések: