kedd, november 04, 2008

Krumpli

Minekután Soma tegnap este nem volt hajlandó semmilyen lötyit meginni (homeopátiásat se), az elalvás után hamarosan észleltük, hogy emelkedik a láza. Így füvesember gyógymódhoz fordultunk: krumpli-szeleteket kötöttünk a talpaira (zokniba raktuk) és 10 perc alatt lement 38,4-ről 37,3-ra a hője. Óóóóó! Van ilyen?? Van. Éjfél utántól jól aludt, nyolc után kelt. Reggel már láztalan volt, és ez a nap folyamán sem változott. Még egy tippünk lett a lázra: okt 21-én kapta a pneumococcus elleni oltását... lehet, hogy ez egy késői tünet. Egy volt ápolónő, azt mondta, még beleférhet ebbe. (Orvosnál nem jártunk ilyen vírusos időszakban, még csak az hiányozna, hogy összeszedjünk valamit.)

Én ma próbálkoztam a szépüléssel. Kozmetikus-masszőr-fodrász dolgozott az ügy érdekében. Soma azt mondta: "Anya szép vagy!" De leginkább a nyakláncomat babrálta-nézte eközben, azok mindig bejönnek neki.

"Anya, valami pattant! Mi az vót, nemtudom!"

2 megjegyzés:

Beatrix írta...

Sziasztok!
Nemrég találtam rá a naplótokra.
Soma nagyon ügyes fiúcska. Még nem is hallottam erről a krumplis "gyógymódról". Tényleg létezik ilyen?

Krisz írta...

Szia!
Megtisztelsz, hogy olvasol minket.
Tényleg jó a módszer, már barátnőm gyerekeinél is bevált, talán extra magas lázzal és ellenkező gyerekkel nem bír el. Mi felnőttek is így lázcsillapítunk.

Krisz