szombat, november 08, 2008

Óóó KatiMami, Mama, Papa és Anyóka...

... mi lenne velünk nélkületek! Tegnap kihúzták a bölcsességfogamat és 4 öltéssel varták össze a helyét. (A többit nem részletezem. :-( ) Harcképtelenné váltam egy csúnya fog miatt. Így kiköltöztünk Somával a Mamáékhoz, ugyebár Soma már kinn volt, szóval én csatlakoztam hozzá... Az ágyat nyomtam, kis ájulásokkal, vérveszteséggel, és evésképtelenül tengődtem. Ami a legrosszabb volt, hogy nem emelhettem, nehogy felszakadjon a seb. Soma meg folyton hozzám akart jönni és velem játszani. Amire ugyebár képtelen voltam. Amíg nem látott engem, addig nem volt gond, nagyon jól elvolt a Mamákkal, és éjjel is jól aludt (egy hatalmas fürdés után). De mivel most ott voltam, így én kellettem volna. Ezért megoldásként a KatiMami hazafuvarozott engem este. Így itthon folytattam gyógyulásomat... ami még most is tart. Eléggé dagadt a képem. Kamilla tea és aloé belülről, körömvirág balzsam, bioptron lámpázás és jégakuzás kívülről teszi ki a kúrámat. Soma ezt a második kint töltött estét is jól viselte. Kimondottan jól érezte magát. Mondjuk lesték is minden sóhaját, talán túlzottan is, de megbocsátható, mivel helyettem is kellett nekik 'dolgozni'. Ma délután ismét KatiMami volt fuvarban, munka után ő hozta haza hozzám Somát és itt is maradt egész délután, ő fürdetett és ő altatott. Kímélő pályán vagyok. Megmondom őszintén jól esik. Örülök, hogy ennyimindenkire számíthatok/unk! És, hogy hol volt a Jácint ezidő alatt? Ő vitt szájsebészetre és hozott haza. Majd jöttek a villanyszerelők korszerűsíteni a fűtésrendszerünket, így délutántól ott 'ügyelt', és persze pakolt is eleget. Ma meg dolgozik egész nap. Persze a villanyszerelők még ma is itt voltak, úgyhogy jó is, hogy mégis itthon tudtam lenni. Persze hajolgatni, pakolni nemtudtam (csak egy kicsit az utóbbit, de psszt a Jácintnak!). Anyóka jött felsöpörni, felmosni... Megfizethetetlen egy ilyen drága szomszéd! Egyébként mindig így szoktuk, ha egyszer belefogunk valamibe, akkor besűrűsödnek nálunk az események.

SomaSumma: "Apa munkába van, Anya doktorbácsinál van, de hol van a Papa?" "Papa toronyt épít Somával."

Nincsenek megjegyzések: