hétfő, szeptember 22, 2008

Diaképek

Gyűjtöm az infókat... ezért vannak a jóbarátok. :-) Szóval Helga barátnőm eszembe juttatta tegnap a diavetítést. Én nagyon szerettem kisgyerekként és a Jácintnak megvan a vetítője és a diái is valahol a mama padlásán, már csak egy kis portalanítás, égőcsere és indulhat a mozi! A diákból nekem is van egypár, csak a gyerekkori könyveim sorsában osztozva, eláztak és összetapadtak a dobozukban, nem mertem hozájuk nyúlni. Jajj, ugye megmenthetőek??? Micsináljak, micsináljak? Szóval ez jó kis téli időtöltésnek ígérkezik.

És akkor pár (dia)kép a dolgos hétköznapokról:



Az én takarító gyerekem - módszeresen letörölget mindent, "a másik oldalát is", "köszös!" mondja.
Bármilyen szemetet talál, azt viszi a kukába.





Mindent megszerel, de természetesen mostmár csak kesztyűben, "kesztyüje van Somának" (az enyémben, talált egy régit a fiókban).

Nincsenek megjegyzések: