vasárnap, szeptember 21, 2008

Tizenketteske

Rég írtam... Nagyon változatosak Soma éjszakái, de a tegnapi éjszakát végre végigaludta (kopp-kopp). És én nehezen bírom az éjszakázásokat. (Elég tartatlan vagyok azthiszem... és ezen rágódtam is pár napot.) Az esti altatás azonban folyamatosan katasztrófális. Állandóan kiakar jönni a kiságyból "Anyájoz." Ő még kiságyban alszik... két hete megpróbáltam kivenni az oldalrudakat az ágyából, egy kiskaput képezvén. Ő nagyon élvezte, ki-be jött rajta. Esti altatásnál (ének, mese alatt) alig akarta abbahagyni a mászkálást. Így vissza kellett rakni a rudakat. Lehet, hogy még nem érett a gyerekágyra, pedig nézegettünk már neki. Szóval Soma sokszor van könyékig a szájában. Ilyenkor kérdezem, hogy fáj a fogad? Ő mondja: "NEM!" Hááát... A hátsókat taperássza. Nála a fogzás legnehezebb része mindig a föld alatti munka. Az áttörést már általában simán viseli. Tehát itt tartunk, a jobb alsó 3-as fog áttörni napokon belül. Ez a 12. foga lesz ennek a kis vigyorinak. :-)



Szombaton vendégek voltak nálunk, Andris (Most múlt 1), Tomi (a nyár elején múlt 3) és szüleik. Nagyon édesek voltak ahogy dolgoztak-sűrűsödtek a gyerkők. Mesefilm-ügyileg kaptunk tanácsot és 'Shaun a birka' gyurmafilmek tömkelegét, amiből Gyöngyi (az anyuka) lelkesedése okán meg is tekintettünk kettőt. Somának leesett az álla. :-) Nekem is bejött. Gyöngyi végigkommentálta a filmet, talán túl folyamatosan, túlontúl (bocsi Gyöngyi!), de az alapkoncepcióval egyetértek: Csak szülői felügyelettel nézzen a gyerek mesét! És persze sokminden magyarázatra is szorul.

Így nézték:




Minimanóm azért most végre egy kicsit növekedésnek indult. Két hónap alatt 2 cm-t nőtt. A minap mértem: 85 cm. Így sem világbajnok magas, de a ruháit kinőtte rendesen. Ruhabeszerző-körútra kell mennünk. (Bár kölcsönkaptunk párat és ígéretünk is van néhányra.) De azért a saját szerzeménynek nincs párja, pláne ha az nem kék színű.

Nincsenek megjegyzések: