szombat, szeptember 06, 2008

Ó könyvek!

Megtaláltam rég elveszettnek hitt gyerekkori könyveimet (sajnos csak a töredékét). Még jópár évvel ezelőtt megmentettem a régi családi házunk padlásáról, az akkor sem valami jó állapotban lévő könyveket (magyarán ette a penész őket). Hát igen... szüleim nem gondoltak rá, hogy talán nem megfelelő helyen tárolták őket (mentségükre szóljon, hogy az épp nem aktuális könyvek kiszorultak a benti polcokról, hogy legyen hely a sok új könyvnek). Szóval elfelejtettem újra az egyszer megtalált könyveket... de most világosság gyúlt a fejemben. :-) Nekem meg kell, hogy legyen a 'Vidám mesék' - ami az egyik nagy kedvencem volt gyerekkoromban .... és leporoltam, rendbetettem a régi könyveket, már ami megmenthető volt. Köztük a borító és hátlap nélküli fent említett könyvet is, tele a kézjegyemmel. Ez ám a boldogság! :-)

Nincsenek megjegyzések: