szerda, szeptember 24, 2008

"Én vágom! Enyém!"

Alig írtam le, hogy gyermekem öntudatra ébredt, már rá is kontrázott. A reggelinél hangzottak el a fenn említett szavak. Kapott is műanyag kést és azzal módszeresen miszlikbe vágott mindent és meg is ette azt (sajt, parízer, zsemle - ez utóbbi "belseje" lett kibányászva). Ha evés és az én tudatosodása együttjár, akkor nosza hajrá!

Egyébként Soma szobájában van egy földigtükör, abban nagyon szereti nézegetni magát (talán kicsit túl sokszor...), táncol előtte, grimaszokat vág, próbálgatja a különböző figurákat, megnézi magát autóval, kockával... stb. Ha tetszett amit látott a tükörben, akkor lenyom egy puszit a tükörképének.

Ma Ausztriába mentünk délután bevásárolni a Somának (Eizenstadt). Nem ide szoktunk járni, úgyhogy Somának is változatos volt a táj + minden kedvelt jármű szembejött velünk. "Kombájn, trattor, kamijon, teherautó... húha!" - sorolta is őket. Szerzemények: harisnyát nem kaptam, zoknikat viszont jókat vettem, még olyat is ami benticipőt fog helyettesíteni (vastag és tapadókorongos talpú). 1 egyujjaskesztyű (tépőzáras a csuklónál), Soma fel is avatta egy kinti kisvonaton (olyan pénzbedobós vacaknál). 1 sapi, 6 body, 2 előke (ujjasat), 2 nadrág. Ja és egy téli bakancs-hótaposót a Rénoban, persze ez is a fiatalúré. Amikor jöttünk hazafelé, már elég jól ment neki az "Alusztria" szó is. Biztosan jól érezte magát.

Így utazott (az időjárás nem indokolta):



Nincsenek megjegyzések: