péntek, július 31, 2009

25. hét - 4D Babamozi

Hirtelen döntöttük el, hogy mennénk 4D-s ultrahangra, ha már Somával voltunk azelőtt. A jövőhétre gondoltam. Aztán kiderült, hogy 2-3 hét múlvára van csak időpont több helyen is. Addig meg nem akartam várni. De türelmetlen ez a kismama! Aztán Győrben egy helyen nagyon kedvesek voltak, visszahívtak és próbáltak emberi időponthoz juttatni. Somát is vinni szerettük volna, így az esti időpontok nem feleltek meg nekünk. Aztán kaptunk egy ígéretet, hogy ha a szonográfus is odaér, akkor pénteken fél4-kor tudnak fogadni minket. És szerencsénk volt, odaért. S mi mozizhattunk. Somának csak a szívhang tetszett, a ködös képekből alig érzékelt valamit. Én is alig-alig vettem ki a dolgokat. Sokat takarta az arcát a babó, vagy épp a köldökzsinór mögé bújt. Jól összehajtogatta magát. Néha még a lábujját is szopizta. Körülbelül félidőtájt Som megunta a mókát és PiciMamával távozott (Sománál KatiNagyit vittük magunkkal). Ekkor mintha a zavaró körülmény (már most elkezdődött) megszűnt volna, megmutatta magát a fiatalÚR (98%). Nagyon hasonlatosnak tűnt a pici Somához. Tán az orra és bukkanója kicsit Apásabb. Ásított is. Kezével a feje alatt támasztott és mintha mosolyogni is láttam volna. A gyermek látványa tényleg erősíti a kötődést (még az erősön is tud erősíteni), ezt most bizton állíthatom. Testet, képet öltött Zsombor. Apának is. Sőt Somának is!


Nincsenek megjegyzések: