szerda, július 08, 2009

Készülünk

Megvettük az első dolgot a kisbabánknak. Egy hordozót: natúr BabaSling.

Sománál kaptam ajándékba egy hordozókendőt (Nandu), amit sajnos nagyon keveset használtam. Most szeretnék többet hordozni. A kendőt is gyakrabban szeretném használni, csak két gyereknél, elég macerás lesz (nekem) kötözgetni. Arra gondoltam, hogy ez meg zsipsz-zsupsz felvehető... és irány! Meg szoptatni is könnyű lesz benne. Remélem így lesz. Sok jót hallottam-olvastam róla. Most már csak az a kérdés, hogy Jácint belefér-e ebbe a kendőbe babástól.

1 megjegyzés:

SKY írta...

Én nagyon szeretem :):) bár ezt te is tudod... Nekem ez mentette meg az életemet gyakran az elején. Akit ismerek, és használta, az a tapasztalat, hogy amikor a babaák bekerülnek sírnak, de nagyon hamar megszokják, Mikolt egy hangos kiabálás után minden alkalommal elaludt benne. És tény, én még a fogaskerekűn is szoptattam benne, a szemben ülő édesanyám sem vette észre :):)
Elég tágra állítható, sztem Jácintra is jó lesz :)
Puszi
K