szerda, július 22, 2009

Vírus

Na ezünk van. Két napos, talán. Som tegnap éjjel megint kiadta ami benn volt... azóta megint aktív, de még mennyire! Csakhogy én is csatlakoztam hozzá. Általános rossz közérzetemet most a klotyóra rohangálás teszi változatossá. Nehezen éltük túl a tegnapi napot. Én alig éltem, Soma túlzottan is élt. Apa meg dolgozott, ő ott rágta a kefét miattunk. Ezer hála a nagyszülőknek a segítségért! Nem is értem, hogy hogyan csinálják azok, akiknek nincsenek a közelben ilyen segítőik. Érdekes, hogy ma hajnalban már összetudtam kaparni magam mikor Som megindult a szokásos sétájára. Egész magamnál voltam. S megetettem a farkaséhes gyereket. S némi vágyat éreztem, hogy én is egyek. De mihelyst a gyerek csillapította éhségét és elaludt, inkább én is az alvás mellett döntöttem. Gyenge vagyok. De szerintem vége. Nem is magam miatt aggódok, hanem a bennem lévő manócskáért. Meg a kinnt lévőért. Fura, hogy egyáltalán beteg vagyok. Én csak karácsonykor szoktam kidőlni, de akkor alaposan, amikor vége az egész éves hajtásnak. Most mióta várandós vagyok mindent benyelek amit a gyerek. Hát régi idők, új idők...

Nincsenek megjegyzések: