szerda, július 29, 2009

Cukorterhelés

Huhh... Nehéz dió volt. Nem enni alacsony vérnyomással kész rémálom, és még böködik is az embert. Brrr. Az első vérvétel és a cukros lötyi után haza kellett mennem aludni, olyan rosszul voltam, alig álltam a lábamon. Jácint fuvarozott, egyedül azthiszem beájultam volna. A lépcsőn felmászni is alig tudtam. 11 előtt pár perccel jutottam élelemhez, vízhez. Amikor Somával tartottam ugyanitt, azt gondoltam: felhajtom, várok és kész, mi van ebben olyan nagy dolog?! És úgy is volt. Most: ez kínzás!!! Tényleg szükség van erre? Na de ezen is túl vagyok. Az eredmény remek lett. A laborom is jó lett. Nagyon izgultam, mert Sománál ebben a leletben már megjelentek a magas vérnyomás okozta eltérések. Most minden remek. Még egy reményszál, hogy így is maradhat a végéig.

Nincsenek megjegyzések: